Gå til forsideSe kalenderenInformation om Næstved HallenKoncerter Show Udstillinger og meget meget mereSportens sideNæstved Hallens RestaurantMultiArena

Adresse:

Næstved Hallerne
Rolighedsvej 20
DK-4700 Næstved

Telefon: 55 72 44 15


Inspektør: Kim Petersen

Tlf. 29 17 58 29

Eventchef: Randy Thybo

Tlf. 22 82 94 71

 

Bank: 6070 2518006

CVR-nr. 40 17 69 18

 

Send e-mail til kontoret


Send e-mail til Inspektør Kim Petersen


Send e-mail til Eventchef Randy Thybo




Hvad kan vi tilbyde?

 


Næstved Hallernes bestyrelse

Næstved Hallernes bestyrelse 2015

 

Møde referater & vedtægter

Referat vedr. årsmøde d. 9. maj 2014

Referat vedr. årsmøde d. 8. maj 2015

Næstved Hallens vedtægter opdateret 2012

 



VM i kvindehåndbold i Næstved Hallerne

 

Visit Næstved

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

Info til brugere og gæster

Sport i opvisningshallen Handicappladser:
Der er normalt plads til kørestolsbrugere på øverste repo (direkte adgang fra forhal i stueplan via trappelift). Til enkelte arrangementer bliver der etableret kørestolspladser på gulvet. Handicaptoiletter er placeret i forhal og indgang til hal 2.

 

P-pladser:
460 parkeringspladser findes ved siden af hallerne. Der er fri parkering.

 

Rygning:
Det er ikke tilladt at ryge i Næstved Hallerne iht. dansk lovgivning.

 

Hævekort:
Det er muligt at betale med danske kreditkort i hallens restaurant.

 

Glemte effekter:
Glemte effekter opbevares i 3 mdr. Kontakt hallens administration på 55 72 44 15 for evt. afhentning af glemte effekter.

 

Næstved Hallernes hyggelige restaurantGarderobe:
Ved større arrangementer bliver der etableret garderobe. Med mindre andet skiltes er garderoben at finde i kælderen under forhallen.

 

Øvrig info:
Skulle du have brug for andre informationer end du kan finde her på siden, er du altid velkommen til at kontakte Næstved Hallerne på
tlf. 55 72 44 15 eller mail. Vi tager med glæde imod både ris, ros og gode ideér.

 

Teknisk info:
Næstved Hallerne
Faste siddepladser 521 stk: Se vedlagte PDF
Siddepladser på gulv: afhængig af arrangement.
Hal 1: Se vedlagte PDF
Hal 2: Se vedlagte PDF

Der er mange muligheder for opbygning i hallen. Rumstørrelsen kan varieres efter behov med gardiner i 2 meters højde. Siddepladser kan afskærmes af gardiner. Opbygning af scene, kunstnerrum m.m. alt efter arrangementstype.

 

Tagkonstruktion:
Tagkonstruktionen er bygget af limtræsbjælker
der er 6 meter mellem bjælkerne. For plan over flyvepunkter og belastning.
Hal 1: Se vedlagte PDF
Hal 2: Se vedlagte PDF

 

Næstved Hallen hal 2 klar til dagens træningGulv:
Gulv Hal 1: 924 m2
Gulvbelægning: trægulv (elastisk sportsgulv)
Gulvbelastning: Ingen begrænsninger
Gulv Hal 1: 1920 m2
Gulvbelægning: Pulastic sportsgulv (elastisk sportsgulv)
Gulvbelastning: Ingen begrænsninger

 

Indgangsparti/forhal:
Forhal : 396 m2. Se vedlagte PDF (kommer snarest)
I forhal findes billetkontor, garderober, kiosker og barer.

 

Generalforsamling til ca. 1600 personer i Hal 2Restaurant:
Restauranten på 1. salen kan servicere gæster/selskaber op til 200 gæster.
I forbindelse med arrangementer i hallen, har restauranten mulighed for at bespise helt op til 2000 gæster.

 

Flag:
Ved specielle lejligheder kan der efter aftale med Næstved Hallerne ophænges flag og logo flag ved indgangspartier.

 

Banner:
Der er mulighed for opsætning af banner på 4,40 x 1,20 m på væggen foran hal 1.

 

Kontakt venligst Næstved Hallerne angående Deres arrangement, således at vi kan være behjælpelige med at skræddersy hallen til netop Deres arrangement.

Mail til Næstved Hallernes Kontor

OBS. Hvis du skal vedhæfte en fil kan du benytte
"Send alm. Mail"øverst til venstre på siden!


Alle felter bedes udfyldt!

















Klik for stort foto

Næstved Hallerne var trøjesponsor for et løbehold ved "Stafet for livet".

 

 

PAY AND PLAY

Tilmeld dig her

Læs mere og tilmeld dig her

 

Næstved Hallen er indehaver af den Grønne Nøgle


Miljøpolitik for Næstved Hallerne.

  • Næstved Hallernes miljøpolitik er hele tiden at være på forkant med nye tiltag inden for al miljø, der er relevant for arbejdspladsen.
  • Behandle miljøspørgsmål i en åben og positiv dialog med medarbejder, brugere, myndigheder og leverandører.
  • Tilskynde vores leverandører til at levere ydelser og produkter der skåner miljøet.
  • Sortere alt vores affald med henblik på at genbruge mest muligt og derved ikke belaste miljøet.
  • Arbejde på at installere og vedligeholde foranstaltninger, der reducerer energi og vandforbrug.